vrijdag 14 maart 2014



Amish Blok Shoo Fly en Double X

Eindelijk heb ik wat kunnen doen aan mijn blok van de maand. Ik loop erg achter maar vandaag was het geen lente dus ook geen tuinweer. Ik vond het behoorlijk fris op de fiets daarom heb ik 's middags lekker veel kunnen quilten. Geen last gehad van man en pubers dus kon ik goed opschieten. Ik heb de stof voor alle logcabins gesneden. Wat een werk was dat maar het gaat er erg mooi uitzien. Ook heb ik de blokken Sho Fly en Double X af.














Dit ziet er leuk uit en is ook niet moeilijk om te maken, misschien kan ik deze later nog eens gebruiken in een andere quilt.











Hier kan je duidelijk zien wat daglicht met een stofkleur doet. Daarom adviseren wij ook om altijd de stof in het daglicht te bekijken samen met het eventueel te gebruiken garen. Bepaalde kleuren kunnen er heel anders uitzien bij lamplicht. Zo kom je niet voor verassingen te staan.




Ik denk dat dit een hele gave quilt gaat worden. Snel verder met de logcabins.

Fijn Weekend met veel quiltplezier.
Quirien, namens Team De Sampler

Geen opmerkingen:

Een reactie posten